PŁATNOŚCI

Płatności można dokonać za pomocą przelewu tradycyjnego bądź poprzez serwis PayPal (paypal.com). Wszystkie płatności odbywają się za pomocą bezpiecznego połączenia SSL. Płatności za pomocą kart kredytowych obsługiwane są przez system PayPal, a nasza firma nie ma dostępu do danych kart kredytowych czy rachunków bankowych.

 

Kwotę zamówienia + koszty przesyłki (podane w podsumowaniu) proszę przelać na konto:

 

RONKA

09 1140 2004 0000 3502 7587 2903

 

 

w tytule przelewu proszę podać: NUMER ZAMÓWIENIA (widoczny na ostatniej stronie z podsumowaniem zamówienia)

lub IMIĘ, NAZWISKO, NAZWĘ PRODUKTU oraz ROZMIAR.

 

 

Gdy Twoja płatność zostanie zaksięgowana, a zamówienie wejdzie w fazę realizacji - otrzymasz wiadomość o wysyłce zamówienia wraz z aktywnym linkiem do śledzenia paczki. Przesyłka zostanie wysłana na podany w trakcie zamówienia adres.

 

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zamówienia lub potrzebujesz innych informacji, których nie znalazłaś na stronie, napisz do nas: contact@ronka.pl

 

CZAS REALIZACJI

Ronka zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, aby zamówione ważki docierały do was jak najszybciej. Jednak należy pamiętać, że na czas realizacji zamówienia składa się:

 

  • Dostępność produktu,

  • Czas dostawy przez kuriera,

  • Czas zaksięgowania wpłaty.

 

DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTU

 

  • W magazynie – te produkty znajdują się w magazynie i są z reguły wysyłane w ciągu 1 dnia roboczego od momentu zaksięgowania wpłaty;

 

  • niedostępne – produkt został wyprzedany lub nie jest jeszcze dostępny w sprzedaży, jednak szczegółowe informacje na temat konkretnego produktu lub koloru uzyskasz pisząc na e mail: contact@ronka.pl.

 

Uwaga: Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów o różnej dostępności, to skontaktujemy się w sprawie wysyłki zamówienia.

 

 

CZAS DOSTAWY PRZEZ KURIERA

 

  • Przesyłka kurierska - kurier dostarczy zamówione zakupy w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu nadania paczki;

  

Uwaga: Jeżeli zamówienie zostanie złożone w dzień roboczy po godzinie 17:00, jego realizacja rozpoczyna się następnego dnia roboczego.

 

 

 

PAMIĘTAJ:

 

  •   W okresach nadzwyczajnych, takich jak święta czy trudne warunki drogowe, czas dostawy może się wydłużyć.

  •   Wszystkie czasy dostawy przewoźników dotyczą przesyłek na terenie Polski.

  •   Czas wysyłki może ulec zmianie podczas urlopu Ronki :)

 

 

 

KOSZTY DOSTAWY

STANDARDOWE KOSZTY DOSTAWY:

 

Niezależnie od ilości zamówionych produktów, koszt dostawy ponosi się tylko raz. Darmowa dostawa obowiązuje na terenie Polski, na zamówienia powyżej 300 zł, dot. zarówno przesyłki kurierskiej zwykłej jak i przesyłki kurierskiej za pobraniem.

 

  • Przesyłka kurierska na terenie Polski   15 zł

  • Przesyłka kurierska pobraniowa            20 zł

       na terenie Polski                                              

 

Przesyłki zagraniczne, wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej usługą GLOBAL Expres:

 

  • Kraje Europejskie                        55 zł

 

 

  • Kraje Pozaeuropejskie                65 zł

 

Jeśli chcesz aby Twoje zamówienie zostało wysłane poza terenem Polski kurierem, skontaktuj się z nami, uzgodnimy najkorzystniejszą ofertę przewoźnika i ustalimy dla Ciebie specjalne koszty wysyłki.

 

WYMIANY I ZWROTY

Jako konsument, masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Będziemy wdzięczni, jeśli zwrócisz go w oryginalnym opakowaniu.

 

  • Zwracane produkty powinny być nowe, nieużywane i posiadać wszystkie metki ronka.

  • Zniszczone lub zabrudzone zwroty nie zostaną zaakceptowane i mogą być odesłane do Klienta.

  • Wszystkie zwroty powinny być uprzednio zgłoszone emailem na adres: contact@ronka.pl.  Niezidentyfikowane zwroty mogą zostać zwrócone wysyłającemu.

  • Koszt dostawy zostanie zrefundowany tylko jeśli wyślemy zły lub uszkodzony towar. Jeśli dokonujesz wymiany z powodu niewłaściwego rozmiaru, stylu lub koloru, ponosisz koszty wysyłki i dostawy.

 

 

 

JAK DOKONAĆ ZWROTU ZAKUPÓW?

 

1. Jeśli zdecydowałaś się na zwrot, wypełnij ten Formularz.

 

2. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy (formularz zwrotu) oraz numer konta, na jaki mamy zwrócić zapłatę.

 

3. Zwrot zakupów odbywa się na koszt Klienta.

 

4. Użyj najbardziej ekonomicznej formy przesyłki gdyż koszt przesyłki ponosi klient i wyślij produkty na adres:

 

RONKA

ul. Portowa 18

78 - 100 Kołobrzeg

 

 

                              

ZWROT PIENIĘDZY

 

5. W ciągu dwóch dni roboczych dokonamy sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione wymagania w ciągu 7 dni roboczych, dokonamy zwrotu zapłaty na wskazane konto.

W przypadku zwrotu produktów, których cena została naliczona w wyniku promocji, zwrot zostanie pomniejszony o rabat naliczony przy sprzedaży. W przypadku darmowej przesyłki (naliczanej od kwoty 300 zł), jeśli zwracany towar obniży zakup do kwoty poniżej 300 zł, naliczymy koszty przesyłki i o nie potrącimy kwotę zwrotu.

 

 

WARUNKI ZWROTU ZAKUPÓW

 

Zasady zwrotu produktów zakupionych w sklepie internetowym są dokładnie uregulowane ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27. Na jej podstawie, konsumentowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w okresie 14 dni od dostarczenia. Konsument ma prawo zwrotu bez podania przyczyn, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

 

Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

 

 

WYMIANA

Wymiana może nastąpić jedynie na ten sam produkt w innym rozmiarze lub kolorze. Jeśli zamierzasz wymienić produkt na inny, musisz dokonać zwrotu a następnie złożyć nowe zamówienie.

 

REKLAMACJE

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1.Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, dostępne pod tym linkiem: formularz reklamacji  w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, a także adres zwrotny i inne potrzebne dane tj. formę rekompensaty.​

2. W ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

 

4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Jeżeli coś jest niezrozumiałe, brakuje  informacji, które Cię interesują lub masz dodatkowe pytania napisz:

 

 

e mail:

contact@ronka.pl

 

 

PS. Przyjmujemy również uwagi i konstruktywną krytykę :)