PŁATNOŚCI
Dziękujemy za złożenie zamówienia w sklepie internetowym www.ronka.pl !
Kwotę zamówienia + koszty przesyłki (podane w podsumowaniu) proszę przelać na konto:
RONKA
09 1140 2004 0000 3502 7587 2903
w tytule przelewu proszę podać: NUMER ZAMÓWIENIA (widoczny na ostatniej stronie z podsumowaniem zamówienia i adresem do wysyłki)
lub IMIĘ, NAZWISKO, NAZWĘ PRODUKTU oraz ROZMIAR.
Gdy Twoja płatność zostanie zaksięgowana u nas, a zamówienie wejdzie w fazę realizacji - otrzymasz wiadomość. Przesyłka zostanie wysłana na podany w trakcie zamówienia adres.
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zamówienia lub potrzebujesz innych inforamcji, których nie znalazłaś na stronie, napisz do nas: contact@ronka.pl
CZAS REALIZACJI
Ronka zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, aby zamówione ważki docierały do was jak najszybciej. Jednak należy pamiętać, że na czas realizacji zamówienia składa się:
-
Dostępność produktu,
-
Czas dostawy przez kuriera,
-
Czas zaksięgowania wpłaty.
DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTU
-
W magazynie – te produkty znajdują się w magazynie i są z reguły wysyłane w ciągu 1 dnia roboczego od momentu zaksięgowania wpłaty;
-
niedostępne – produkt został wyprzedany lub nie jest jeszcze dostępny w sprzedaży, jednak szczegółowe informacje na temat konkretnego produktu lub koloru uzyskasz pisząc na e mail: contact@ronka.pl.
Uwaga: Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów o różnej dostępności, to skontaktujemy się w sprawie wysyłki zamówienia.
CZAS DOSTAWY PRZEZ KURIERA
-
Przesyłka kurierska - kurier dostarczy zamówione zakupy w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu nadania paczki;
Uwaga: Jeżeli zamówienie zostanie złożone w dzień roboczy po godzinie 17:00, jego realizacja rozpoczyna się następnego dnia roboczego.
PAMIĘTAJ:
-
W okresach nadzwyczajnych, takich jak święta czy trudne warunki drogowe, czas dostawy może się wydłużyć.
-
Wszystkie czasy dostawy przewoźników dotyczą przesyłek na terenie Polski.
-
Czas wysyłki może ulec zmianie podczas urlopu Ronki :)
KOSZTY DOSTAWY
STANDARDOWE KOSZTY DOSTAWY:
Niezależnie od ilości zamówionych produktów, koszt dostawy ponosi się tylko raz. Darmowa dostawa obowiązuje na terenie Polski, na zamówienia powyżej 600 zł, dot. zarówno przesyłki kurierskiej zwykłej jak i przesyłki kurierskiej za pobraniem.
-
Przesyłka kurierska na terenie Polski 13-16 zł
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
na terenie Polski 18 zł
-
Odbiór w punkcie 13 zł
-
Paczkomaty InPost 12 zł
Przesyłki zagraniczne, wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej usługą GLOBAL Expres:
-
Kraje Europejskie 55-85 zł
-
Kraje Pozaeuropejskie 65-85 zł
Jeśli chcesz aby Twoje zamówienie zostało wysłane poza terenem Polski kurierem, skontaktuj się z nami, uzgodnimy najkorzystniejszą ofertę przewoźnika i ustalimy dla Ciebie specjalne koszty wysyłki.
W przypadku zwrotu produktów, których cena została naliczona w wyniku promocji, zwrot zostanie pomniejszony o rabat naliczony przy sprzedaży. W przypadku darmowej przesyłki (naliczanej od kwoty 600 zł), jeśli zwracany towar obniży zakup do kwoty poniżej 600 zł, naliczymy koszty przesyłki i o nie potrącimy kwotę zwrotu.
WYMIANY I ZWROTY
Jako konsument, masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Będziemy wdzięczni, jeśli zwrócisz go w oryginalnym opakowaniu.
-
Zwracane produkty powinny być nowe, nieużywane i posiadać wszystkie metki ronka.
-
Zniszczone lub zabrudzone zwroty nie zostaną zaakceptowane i mogą być odesłane do Klienta.
-
Wszystkie zwroty powinny być uprzednio zgłoszone emailem na adres: contact@ronka.pl. Niezidentyfikowane zwroty mogą zostać zwrócone wysyłającemu.
-
Koszt dostawy zostanie zrefundowany tylko jeśli wyślemy zły lub uszkodzony towar. Jeśli dokonujesz wymiany z powodu niewłaściwego rozmiaru, stylu lub koloru, ponosisz koszty wysyłki i dostawy.
JAK DOKONAĆ ZWROTU ZAKUPÓW?
1. Jeśli zdecydowałaś się na zwrot, wypełnij ten Formularz.
2. W informacji zwrotnej wysłanej na podany w zgłoszeniu adres mailowy otrzymasz informację na jaki adres należy wysłać zwracany produkt i unikalny numer identyfikacyjny, który ułatwi nam przyjęcie zwrotu i rozliczenia.
3. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki mamy zwrócić zapłatę.
4. Zwrot zakupów odbywa się na koszt Klienta.
Użyj najbardziej ekonomicznej formy przesyłki gdyż koszt przesyłki ponosi klient i wyślij produkty na adres:
RONKA
ul. Portowa 18
78 - 100 Kołobrzeg
Zwrot może zostać nadany również do paczkomatu: KOL04M, Portowa 18, Kołobrzeg
Numer identyfikacyjny zwrotu nadamy po otrzymaniu przesyłki.
ZWROT PIENIĘDZY
5. W ciągu dwóch dni roboczych dokonamy sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione wymagania w ciągu 7 dni roboczych, dokonamy zwrotu zapłaty na wskazane konto.
W przypadku zwrotu produktów, których cena została naliczona w wyniku promocji, zwrot zostanie pomniejszony o rabat naliczony przy sprzedaży. W przypadku darmowej przesyłki (naliczanej od kwoty 300 zł), jeśli zwracany towar obniży zakup do kwoty poniżej 300 zł, naliczymy koszty przesyłki i o nie potrącimy kwotę zwrotu.
WARUNKI ZWROTU ZAKUPÓW
Zasady zwrotu produktów zakupionych w sklepie internetowym są dokładnie uregulowane ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27. Na jej podstawie, konsumentowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w okresie 14 dni od dostarczenia. Konsument ma prawo zwrotu bez podania przyczyn, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
WYMIANA
Wymiana może nastąpić jedynie na ten sam produkt w innym rozmiarze lub kolorze. Jeśli zamierzasz wymienić produkt na inny, musisz dokonać zwrotu a następnie złożyć nowe zamówienie.
REKLAMACJE
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
1.Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, dostępne pod tym linkiem: formularz reklamacji w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, a także adres zwrotny i inne potrzebne dane tj. formę rekompensaty.
2. W ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni kalendarzowych i odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
Jeżeli coś jest niezrozumiałe, brakuje informacji, które Cię interesują lub masz dodatkowe pytania napisz:
e mail:
PS. Przyjmujemy również uwagi i konstruktywną krytykę :)