PŁATNOŚCI

Dziękujemy za złożenie zamówienia w sklepie internetowym www.ronka.pl !

 

 

Kwotę zamówienia + koszty przesyłki (podane w podsumowaniu) proszę przelać na konto:

 

RONKA

09 1140 2004 0000 3502 7587 2903

 

 

w tytule przelewu proszę podać: NUMER ZAMÓWIENIA (widoczny na ostatniej stronie z podsumowaniem zamówienia i adresem do wysyłki)

lub IMIĘ, NAZWISKO, NAZWĘ PRODUKTU oraz ROZMIAR.

 

 

Gdy Twoja płatność zostanie zaksięgowana u nas, a zamówienie wejdzie w fazę realizacji - otrzymasz wiadomość. Przesyłka zostanie wysłana na podany w trakcie zamówienia adres.

 

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zamówienia lub potrzebujesz innych inforamcji, których nie znalazłaś na stronie, napisz do nas: contact@ronka.pl

 

CZAS REALIZACJI

Ronka zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, aby zamówione ważki docierały do was jak najszybciej. Jednak należy pamiętać, że na czas realizacji zamówienia składa się:

 

  • Dostępność produktu,

  • Czas dostawy przez kuriera,

  • Czas zaksięgowania wpłaty.

 

DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTU

 

  • W magazynie – te produkty znajdują się w magazynie i są z reguły wysyłane w ciągu 1 dnia roboczego od momentu zaksięgowania wpłaty;

 

  • niedostępne – produkt został wyprzedany lub nie jest jeszcze dostępny w sprzedaży, jednak szczegółowe informacje na temat konkretnego produktu lub koloru uzyskasz pisząc na e mail: contact@ronka.pl.

 

Uwaga: Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów o różnej dostępności, to skontaktujemy się w sprawie wysyłki zamówienia.

 

 

CZAS DOSTAWY PRZEZ KURIERA

 

  • Przesyłka kurierska - kurier dostarczy zamówione zakupy w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu nadania paczki;

  

Uwaga: Jeżeli zamówienie zostanie złożone w dzień roboczy po godzinie 17:00, jego realizacja rozpoczyna się następnego dnia roboczego.

 

 

 

PAMIĘTAJ:

 

  •   W okresach nadzwyczajnych, takich jak święta czy trudne warunki drogowe, czas dostawy może się wydłużyć.

  •   Wszystkie czasy dostawy przewoźników dotyczą przesyłek na terenie Polski.

  •   Czas wysyłki może ulec zmianie podczas urlopu Ronki :)

 

 

 

KOSZTY DOSTAWY

STANDARDOWE KOSZTY DOSTAWY:

 

Niezależnie od ilości zamówionych produktów, koszt dostawy ponosi się tylko raz. Darmowa dostawa obowiązuje na terenie Polski, na zamówienia powyżej 300 zł, dot. zarówno przesyłki kurierskiej zwykłej jak i przesyłki kurierskiej za pobraniem.

 

  • Przesyłka kurierska na terenie Polski                         15 zł

  • Przesyłka kurierska pobraniowa na terenie Polski     20 zł

 

Przesyłki zagraniczne, wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej usługą GLOBAL Expres:

 

  • Kraje Europejskie                                                      55 zł

 

 

  • Kraje Pozaeuropejskie                                              65 zł

 

Jeśli chcesz aby Twoje zamówienie zostało wysłane poza terenem Polski kurierem, skontaktuj się z nami, uzgodnimy najkorzystniejszą ofertę przewoźnika i ustalimy dla Ciebie specjalne koszty wysyłki.

 

WYMIANY I ZWROTY

Jako konsument, masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Będziemy wdzięczni, jeśli zwrócisz go w oryginalnym opakowaniu.

 

  • Zwracane produkty powinny być nowe, nieużywane i posiadać wszystkie metki ronka.

  • Zniszczone lub zabrudzone zwroty nie zostaną zaakceptowane i mogą być odesłane do Klienta.

  • Wszystkie zwroty powinny być uprzednio zgłoszone emailem na adres: contact@ronka.pl.  Niezidentyfikowane zwroty mogą zostać zwrócone wysyłającemu.

  • Koszt dostawy zostanie zrefundowany tylko jeśli wyślemy zły lub uszkodzony towar. Jeśli dokonujesz wymiany z powodu niewłaściwego rozmiaru, stylu lub koloru, ponosisz koszty wysyłki i dostawy.

 

 

 

JAK DOKONAĆ ZWROTU ZAKUPÓW?

 

1. Jeśli zdecydowałaś się na zwrot, wypełnij ten Formularz.

 

2. W informacji zwrotnej wysłanej na podany w zgłoszeniu adres mailowy otrzymasz informację na jaki adres należy wysłać zwracany produkt i unikalny numer identyfikacyjny, który ułatwi nam przyjęcie zwrotu i rozliczenia.

 

3. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki mamy zwrócić zapłatę.

 

4. Zwrot zakupów odbywa się na koszt Klienta.

 

Użyj najbardziej ekonomicznej formy przesyłki gdyż koszt przesyłki ponosi klient i wyślij produkty na adres:

 

RONKA

ul. Portowa 18

78 - 100 Kołobrzeg

 

 

                              

ZWROT PIENIĘDZY

 

5. W ciągu dwóch dni roboczych dokonamy sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione wymagania w ciągu 7 dni roboczych, dokonamy zwrotu zapłaty na wskazane konto.

W przypadku zwrotu produktów, których cena została naliczona w wyniku promocji, zwrot zostanie pomniejszony o rabat naliczony przy sprzedaży. W przypadku darmowej przesyłki (naliczanej od kwoty 300 zł), jeśli zwracany towar obniży zakup do kwoty poniżej 300 zł, naliczymy koszty przesyłki i o nie potrącimy kwotę zwrotu.

 

 

WARUNKI ZWROTU ZAKUPÓW

 

Zasady zwrotu produktów zakupionych w sklepie internetowym są dokładnie uregulowane ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27. Na jej podstawie, konsumentowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w okresie 14 dni od dostarczenia. Konsument ma prawo zwrotu bez podania przyczyn, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

 

Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

 

 

WYMIANA

Wymiana może nastąpić jedynie na ten sam produkt w innym rozmiarze lub kolorze. Jeśli zamierzasz wymienić produkt na inny, musisz dokonać zwrotu a następnie złożyć nowe zamówienie.

 

REKLAMACJE

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1.Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, dostępne pod tym linkiem: formularz reklamacji  w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, a także adres zwrotny i inne potrzebne dane tj. formę rekompensaty.​

2. W ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

 

4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Jeżeli coś jest niezrozumiałe, brakuje  informacji, które Cię interesują lub masz dodatkowe pytania napisz:

 

 

e mail:

contact@ronka.pl

 

 

PS. Przyjmujemy również uwagi i konstruktywną krytykę :)